woensdag 24 september 2014

Lantaarntjes van Household Hardware

Zo! Vandaag is wel een uitgesproken herfstdag, druilerig en snel donker. Tijd om het lekker gezellig in huis te maken :)
Afgelopen zomer zag ik in de VTwonen die prachtige lantaarntjes van Household Hardware
Ik wist meteen dat ik ze de komende herfst bij ons in huis zou willen.
Ik zag het beeld al voor me van een mooie grote tak met de gezellige pom-pom lampjes erin en hier en daar wat lantaarntjes eromheen...
Dus, tak meegenomen van de hei en hij klemt nu precies tussen het tv-meubel en plafond zodat hij stevig blijft staan :))
De lantaarntjes hangen er nu gezellig aan (hoewel ik ze er niet aan durf te laten hangen als ik van huis ben hoor)

Het leuke van deze lantaarns is dat het een gerecycled product is, ze zijn gemaakt van oude jampotten. Grappig toch? Ze zijn verkrijgbaar in zilver of goud en er zijn 2 formaten. Kijk hier als je direct naar hun webshop wil.








Zo met het daglicht komt het niet zo uit op de foto's, maar 's avonds ziet het er super gezellig uit met al die lampjes en kaarsjes!

De zwarte sterren zijn overigens een nieuw product van Jotte, ze liggen inmiddels in de shop

7 opmerkingen:

  1. Wow Miran wat staat dit ontzettend gezellig!!! Echt hartstikke mooi... en die zwarte sterren zijn te leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er super gezellig en knus uit!
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor die donkere herfst avonden.
    Zeker met al die lichtjes, Gezellig.
    Fijn weekend,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, prachtig!! Wat super gezellig ook.
    Mag ik vragen waar je de pompom lichtjes vandaan hebt?

    Groetjes,
    Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er mooi uit. Wat je tegenwoordig met een simpele tak al kan aanbrengen in huis! Leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...